|
Ved eks-kasserer Troels Widding.
Se kassererens bemærkninger til budgettet.
Indtægter | |
Kontingent (15 x 450,00) | 6750,00 |
Indtægter ialt | 6750,00 |
Udgifter | |
DAI kontingent (forbund + kreds) | 550,00 |
DAI startgebyr 7-C | 1400,00 |
DAI dommersalær | 1.650,00 |
DAI netafgift | 385,00 |
DAI forventede udgiftsforhøjelser | 500,00 |
Uspecificerede indendørsformål | 500,00 |
Trænernes rådighedsbeløb (kegler, overtrækstrøjer osv) | 500,00 |
Udgifter ialt | 5485,00 |
Resultat | 1265,00 |
Overført fra 2000 | |
Gæld til Jonathan (kampdragt) | -391,00 |
Kassebeholdning | 82,00 |
Resultat 2000 | 150,00 |
Overført ialt | -159,00 |
Budgetteret kassebeholdning 1.10.2001 | 1106,00 |
Bemærkninger til
Budgettet for 2001
Ved eks-kasserer Troels Widding
Indtægter
Kontingentet til næste
år er 450,00 kroner per spiller. Pengene skal betales inden 15.januar.
Det vil sige, at der til næste år vil blive indkasseret 6.750,00
kroner.
Derudover
vil der formentlig opstå den situation, at vi vil være for
mange dværge i klubben, da vi forventer, at Troels H. kommer tilbage
fra orlov på grund af en skade, og Thomas vender hjem fra sit ophold
i England. Det betyder, at vi formodentlig kan vente yderligere 800,00
kroner i klubkassen. Da kassereren hører til dem, der ikke ønsker
en situation med underskud gentaget vil han dog budgettere konservativt,
og disse 800,00 kroner vil derfor ikke indgå i næste års
budget. I realiteten kan vi risikere, at Troels H. ikke når at blive
skadesfri – og at Crystal Palace køber Thomas – og så ville
vi stå og mangle de 800,00 kroner. Derfor er de ikke med i budgettet.
Resultat
Overskuddet kan umiddelbart
virke stort. Men det er det ikke. Det er vigtigt med en buffer, så
titlen som kasserer ikke også automatisk betyder, at man skal lægge
penge ud af sin egen lomme lige så snart der kommer en uforudset
udgift.
Depositumordningen
Derudover kommer der problematikken
med dragterne. Afskrivning-af-dragt-ordningen ændredes på generalforsamlingen
til en regulær depositum-ordning uden afskrivning, hvor alle der
melder sig ind skal lægge 300 kroner i depositum og alle der melder
sig ud får 300 kroner tilbage (ved dragtens aflevering). Det skal
desuden nævnes at dem der har lagt 441 kr. i sin tid også kun
får 300 kroner tilbage. Derfor bør ordningen nu være
udgiftsneutral, og indgår derfor ikke længere i budgettet.